Jeg er i min egen boble.

Vi var på jule handel kveld på St Martins Courtyard. 

Det var så moro.  St Martins Courtyard ligger ved Covent Garden.

Ved inngangen til gaten henger denne flotte fuglen som en del av juleutstillingen. 

 

De hadde en snøboble vi kunne være i. 

video:rotated-001-VID_20171123_172608

rotated-001-VID_20171123_172608

 

 

Vi fikk et glass med prosecco,

og det var også mulled wine og kanapeer.

Gratis pedikyr var det med art negl design.

 

Jeg var også så heldig å vinne to billetter til Seven Dials Festive Workshop – Cracker Rolling Workshop,

Meg og min venn var der og det var så koselig, gøy og terapautisk.

Så vi får se hva familien sier når de får en hver av disse til bords på julaften.

.

God Jul alle sammen.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg