Mye fint til studie/skolestart og hobbyelskere som meg.

Paperchase i London i Tottenham Court Rd.

 

cof

Dette er Paperchase i Bromley. Trappen henger ut i luften. 

cof

cof

 Paperchase i London i Tottenham Court Rd. Denne ligger på 213-215 Tottenham Court Rd ved Goodge street. 

Her sitter jeg og koser meg med kaffen min.

Registrer du deg så får du dette kortet du trenger ikke bo i england.

Turister får det også. Når du kjøper noe her så får du en gratis filter kaffe.

Du får 5punds bursdagsgave på din bursdag.

15 % avslag på første kjøp.

Du får 5pund og handle for når du har handlet for over 50pund.

cof

ptr

Fra hobbykurs jeg har vert på her.

ptr

Scrapbooking og prosecco da har jeg det fint.

Det er moro å samle alle minnene i en bok. 

Jeg kjøpte denne kjølebaggen. Den er fin å ha med på tur og på stranden.

Drikkeflasken min. #frompaperchase

#paperchase #london #reise #hobby #hobbyting 

 

cof

 

cof

cof

De har så mye gøy og fint i denne butikken.

cof

cof

cof

Matboksene er fine.De får alltid inn nye i ny design. Det er 4 stk i en pakke

med 4 forskjellige størrelser.

 

#hobby#hobbykurs#design

 

https://www.paperchase.co.uk

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg