Gimle Parfymeri. Her er de flinke og har mange gode tilbud.

For en stund siden oppdaget jeg Gimle Parfymeri på Bygdøy Ale.

Jeg så en annonse i avisen på at en fikk sminke seg gratis med Laura  Mercier.

dersom en kjøpte to produkter. 

Jeg synes det virket gøy og bestilte time. Jeg ble sminket og fikk anbefalt produkter. Jeg har siden brukt dette merket. 

Bildet over er fra etter at Gimle Parfymeri hadde sminket meg med Laura Mercier. 

Denne sminken og fargene er fine nå til høsten.

cof

Særlig disse produktene over liker jeg godt. De gir en god glød i ansiktet. 

#gimleparfymeri#lauramercier#sminke#makeup#skjønnhetstips#parfymeri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg