Jeg vant med disse bildene.

 

Jeg var på Ikea og kjøpte med meg en del pynteting til hjemmet. 

Jeg elsker å sette ting sammen. 

Jeg gjorde det med disse fine tingene fra Ikea jeg la de utpå instagram på min 

konto sivkvarenes og jeg vant et gavekort med bildene. Jeg ble så glad.

Det er min store hobby å ta bilder og sette ting sammen og style.

 

Jeg var også på en workshop hos ikea hvor en kunne lære å lage mood board og vi fikk bilde av det.

Dette er det jeg satte sammen til min stue. Det er jo litt sånne farger som kommer nå til høsten. 

#ikea#moodboard#interiør#pynt#vase#høst

https://advrl.com/581/70989/a

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg