Tips: Dersom du har noen timer til overs på flyplassen.

Nå er jeg kjent for å være tidlig ute men I går tok kaka he, he. Flyet midt til Kristiansand skulle gå kl 20.20 på kvelden og jeg trappet opp klokken to he, he. Jeg hadde som vanlig en hel hau med bagasje, dette er også noe jeg er kjent for av de som kjenner meg da . Egentlig hadde jeg tenkt å gjøre noe før flyet gikk I Oslo men på grunn av all bagasjen min så orket jeg rett å slett ikke. Jeg skulle reise med sas og tenkte å sjekke ut innenriks loungen deres  Jeg hadde hørt og lest rykter om at de også hadde et treningsrom der. Så da jeg sjekket inn bagasjen seks timer før var jeg litt flu da hun I skranken spurte meg om hvor jeg skulle så jeg sa: Kristiansand men det er en liten stund til. Jeg ga henne passet midt så hun kunne søke det opp så jeg slapp å si det. Ja sa hun. Jeg kan søke det opp vist du ikke husker når det går. Ja det er en stund til svarte jeg. Hun sa oh og smilte ja det er ikke en liten stund til heller. Jeg smile tilbake. Vel så betale jeg kr 219 for sas loungen og det var vert det. Her kan du drikke og spise så mye du vil. Og det er rolig og behagelig der. Timene gikk så Fort. Jeg prøvde ut treningsrommet. Det var veldig bra. Gøy å stå å trene og se ned på alt som skjer I hallen på Oslo lufthavn. 

Det hadde også en skjerm med treningstimer så jeg tok meg liksågodt en yoga time på 45 minutter også.

cofcofcofcof

cofcof

https://advrl.com/344/70989/3

https://advrl.com/261/70989/3

http://advrl.com/261/70989/3

#reise#oslolufthavn#reisetips#sas#lounge#saslounge#trening#spise#spisested

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg