Jeg er i London nå og på John Lewis kan du få gratis ansiktspleie.

Hei

Er i London og var innom John Lewis i Oxford Street. Her kan en få en gratis 20 minutters ansiktspleie. 

Hun som gjorde ansiktspleien på meg var så koselig. Hun fortalte om produktene hun brukte mens hun arbeidet med huden. Jeg fikk anbefalt produkter for min hud som er tørr og sensitive. 

Produktene er organsike og inneholder bare naturlige ingredienser.

Jeg fikk mange nyttige tips. 

Jeg fikk også med meg prøver på disse. 

2 kommentarer
    1. Så koselig av dem å tilby det, at produktene passer til en er ren bonus, om man kan være så heldig å finne det som passer. Ikke så lett bestandig det :-)) Håper dagen er god 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg