Gratulerer med dagen i morgen. God 17 mai alle sammen. Jeg skal feire 17 mai i ….

 

Jeg skal feire 17 mai i London. Den feires i Southwark Park.Jeg liker det. Jeg feiret 17 mai i London i fjor og noen år før det også

Jeg synes det er koselig og ikke så stressende. De har mye på programmet.

Gleder meg til i år også men ser ut til at det blir litt kaldt håper bare ikke det regner i år igjen som i fjor.cof

 

 

Christian Ingebrigtsen.var der ett år. Tok en selfie med han. 

 

Må jo ha meg en henning olsen is selv i London. 

Hva skal dere på 17 mai i år? Jeg håper alle får en flott 17 mai. 

Gratulerer med dagen. 

#henningolsenis#is#17mai#london#foto#selfie#foto#park

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg