Gode naturlige produkter. Fair, organic, vegan.

Jeg er en tilhenger av naturlige produkter. Disse bruker jeg nå som kan kjøpes hos Boneco. Jeg har en tørr hud som trenger mye fukt. Jeg ønsker også noe som har anti age-egenskaper 

Etter å ha brukt  serien Age Plus serum og  ansiktsolje, samt den ultra-rike kremen Creme de la creme er huden min bedre synes jeg. Den er glattere og er ikke så tørr lengere. Ansiktsolje bruker jeg på kvelden i tillegg til nattkrem og serumet bruker jeg etter å ha renset huden og før dagkremen.  Denne serien er utviklet for voksen hud med et ekstra pleiebehov den kan  kombineres med produktene fra serien Age Protect.

cof

Age Plus Lifting boost serum med trippel effekt: Reduserer fine linjer, tilfører fuktighet og stimulerer hudens egen fornyelsesprosess. Inneholder blant annet immortelle og hyaluron. Brukes under ansiktskrem/olje ettersom den trekker dypere inn i huden enn fetere produkter.

Hyaluten : 

Bindevevet i huden inneholder større mengder Hyaluronsyre. Virkestoffet fungerer som et smøremiddel som gir huden form, volum og øker evnen til å holde på fuktighet. Mengden Hyaluronsyre i huden avtar med alder. Dette reduserer hudens evne til å holde på vann, og medfører volumtap i huden med påfølgende rynkedannelse og andre aldringstegn. På denne bakgrunnen er Hyaluronsyre blitt en veldig populær ingrediens i kremprodukter.

Immortelle;

Immortelle beskytter og nærer huden samtidig som det bidrar til å redusere bidragende faktorer til utseendet på aldrende hud. Disse kraftige essensielle oljene bidrar til å opprettholde en jevnere, strålende og ungdommelig hud. Immortelle absorberer lett inn i huden og kan brukes på ansikt og nakke for å redusere utseendet på fine linjer, rynker og aldrende hud.cof

.

Age Plus Regenerating Face oil: Ansiktsolje har blitt veldig populært og kan brukes istedenfor nattkrem og evt også dagkrem for veldig tørr hud. Jeg bruker den i tillegg til nattkrem.Denne oljen absorberes raskt, forbedrer hudstrukturen og stimulerer cellefornyelsen. 

Den er så god å ta på og trekker godt inn i huden når jeg tar den på på kvelden.cof

Age Plus Creme de la creme: En rik (fet) krem som er super som nattkrem og evt også dagkrem for de som har ekstra tørr hud. Immortelle- og sedernøttolje pleier tørr og stresset hud, og imortelleolje stimulerer cellefornyelsen. Reduserer fine linjer og rynker og etterlater hud myk og jevnere.

Denne øyekremen elsket jeg den inneholder avocado og det skal gi fukt til huden. cof

Kjennes så god og naturlig ut å ta på. Den er tykk og god.

 

#skjønnhet#hud#natuligeprodukter#selfie#selfienation#liker#boneco#naturlighudpleie#avocado#immortelle#antiage#rynker#Fair#organic#vegan.

4 kommentarer
    1. Så spennende, det hørtes ut som gode produkter. Naturlig hudpleie er en viktig del av en sunn livsstil. Hva man smører på huden, er jo nesten like viktig som hva man putter i seg. <3 Selv er jeg svært fornøyd med iSun og bruker sikkert alt for mye penger på produktene deres. Men jeg synes jeg merker stor forskjell både på huden og samvittigheten.
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    2. Tusen takk BONECO: Nå ble jeg veldig glad. Jeg elsker produktene deres og ansiktsoljen var spesielt god. Den luktet så godt og jeg kunne kjenne at den hadde god kvalitet. Mannen min likte den ogsa så godt at jeg matte dele den med han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg