Har dere prøvd disse produktene i dette kosmetikkmerket?

Jeg hadde en ansiktbehandling hos Aveda.

 

For noen uker siden forsøkte jeg Avedas hårprodukter og de var så gode at jeg tenkte jeg ville prøve Avedas ansiktsproukter også.

Merket er naturlig og eco vennlig. 

Under ansiktbehandling ble jeg anbefalt et nytt produkt til rens av huden om kvelden i tillegg til rensekrem  og toner og det var 

 

exfoliant. 

Renserutinen på kvelden blir nå slik: først botanical kinetics purifying creme cleanser, så botanical kinetics exfoliant denne 

for å ta bort døde hudceller for toner og natt kremen trekker bedre ned i huden og gir mer fukt. Bruker så toner. 

Øyekremen inneholder turmeric som jeg har hørt og lest så mye bra om.

Jeg fikk et bra tips om å padde kremen på i stedet for å smøre den på huden

for da gikk kremen mer i dybden av huden og en bruker ikke så mye heller av 

kremen da.

#skjønnhet#aveda#øyekrem#nattkrem#rensemelk#toner#naturligeprodukter#naturligeskjønnhetsprodukter

#exfoliant#turmeric

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg