Høstens fine fager

Jeg elsker når det kommer nye farger til en ny sesong. Den oker gule fargen som nå er kommet for høstsesongen er så fin.

Jeg kjøpte meg et nytt mini skjørt hos Marks and Spencer i London. Det kostet bare 18 pund. Det er så godt å gå med.

Jeg følte det fikk meg til å se lidt slankere ut.  

De har også samme i sort/hvit og i mørke rødt/sort 

Jeg tok noen bilder i parken Phoenix.. Parken er en liten oase midt i London. Den er ikke lett å få øye på fordi den er lidt gjemt. 

Parken ligger ikke langt fra Covent Garden mot Tottenham court road. Det er det beste stedet og sette seg når det er oppholds vær.

Et  pust  fra shoppingen rundt Covent Garden. 

Her finner en virkelig roen. #shopping#skjørt#okergul#farge#park#mote#London#høstfarger

#mote

De har til og med noen gullfisker her i parken.

Det er en mystisk liten park.

Som å gå lidt tilbake i tid.Bare den ene fuglen er ekte den andre er laget av sten. 

Jeg likte så godt denne oker gule fargede blusen fra M&S. Den var så fin på synes jeg og 

jeg følte at jeg ble lidt slankere fordi den er så fin i formen særlig med detaljene på skulder ermene.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg