Det er supert å handle klær på supermarked.

Jeg tok meg en tur på Sainsbury for å handle klær. De har til og med 25 % avslag på alt av klær og sko. 

Det er jo greit å handle alt på en gang. Brød, melk, klær og sko.

Jeg er ganske fornøyd til den prisen:

Jeg føler jeg ser slankere ut i disse klærne. Det er ikke lett å finne klær til meg synes jeg.

Faux Leather Qulited Jacket. Tu

£35.00

#mote#jakke#grønn#høst#bukse

 

Sorte bukser og sko fra Sainsbury £ 9 og £ 15.

Jeg følte jeg ble slankere i disse sorte buksene. Jeg bruker str 42 i sko og det er heller ikke lett å finne. Men på Sainsbury har de det også gitt. 

Skoene, buksene og jakken er så behagelige og ha på også.

 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg