Tara Event med Camilla Läckberg

Jeg føler meg så heldig som fikk komme på Tara event onsdag kveld. 

Camila Lackberg var der og fortalte om sin nye bok heksen. Jeg elsker bøkene hennes og er alltid ute for å skaffe meg hennes

nye bøker med en gang de kommer i butikkene. 

Hun er enda kulere i virkeligheten. Jeg synes hun var så stilig på håret med den blå fargen. 

 

Lidt bobler i glasset. Søte små mufins med søt liten bok på toppen. 

Mufinsen smakte så godt.

Hekse bildet midt fra photoboxen. Gøy.

Lidt sang og musikk var det også. Nydelig svensk musikk. 

Det var en så gøy kveld. 

Jeg elsker å gå på interessante events. 

Gleder meg til å lese den nye boken hennes. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg