Hygget meg på Jule event.

Jeg var på jule event som arrangeres av Country Living magazine fair i London. Jeg elsker å gå på events.

Det er så spennende å se mye nytt og hva slags opplegg de har.

Det var to etasjer med mye  forskjellig. Her får en produktene til innkjøps pris. 

Det er skjønnhets produkter, jule dekor,lokal mat og drikke og prøver.

Et lite band som spiller live jule musikk har de også.

Jeg blir så glad av den koselige stemmingen og alt det er å se på, gjøre, kjøpe og prøve.

 

Det luktet så godt av jul. 

Gammelt er også fint. Fint at treet fra i fjor også kan brukes.

Gjenbruk er flott.

Fikk prøve dette gøye settet. Med forskjellige mønstrer som en stempler på

neglene. Superenkelt og moro.

Fikk prøve selvbruning på armer og det ble naturlig.

Fikk også prøve farge på bryn. Det skal vare i 48 timer sa de.

 

Utenfor eventet. Slik ble brynene.

De har også workshops hvor en kan lære å lage ting.

Jeg valgte en denne dagen, og det var quilting for hånd.

Jeg har aldri gjort det før men det var gøy.

Jeg elsker å lage ting. 

Jeg gleder meg allerede til neste års country living christmas fair.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg