Jeg var på Farris Spa. Det var så skjønt.

Jeg var på Farris Spa. Det var så utrolig flott. Jeg ble faktisk avslappet og glad etter oppholdet.

Jeg hadde Søndags pakken. Som inneholder 3 retters middag, overnatting og inngang spa.

Mandagen kan en sjekke ut klokken tre.

Utenfor på natten hørte du bølgene slå mot stranden hele natten.

 de var koselig. Som å være på havet og i en båt. 

Jeg forsøkte scrub ritual. Alle disse aktivitetene er innkludert i spa oppholdet.

Scrub ritual var i sauna hvor de først hadde i  en olje som vi alle pustet inn og gjorde 

kroppen klar for skrubb.

Deretter fikk vi utdelt skrubb som vi skrubbet kroppen med. 

 

En kaldkulp etter bastu var oppfriskende.

I

I denne går en først sent i den varme delen og så raskt i den kalde.

Det skal være godt for helsen og blodsirkulasjonen.

Salt til fotbad.

Badetøy må en kjøpe der, men en får ta den med seg hjem.

Rommet midt Jeg var heldig som var der de dagene det var storm og 

bølgene slo hardt mot stranden. Da var det skjønt og ligge inne å sove og bare høre. 

Jeg skal helt sikkert tilbake. 

Har dere andre Spa å anbefale?

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg