Sommerkoppen min 2018

fbtfbt

Dette er sommerkoppen min 2018 fordi den er så lett å ta med seg. En klapser den bare

sammen. 

Nå kan en spare penger også med å ta den med seg på kafeer. 

En sparer også miljøet og det føles bra.Samvittigheten min er bedre nå når jeg har min egen kopp

å ta med på kafeer dersom jeg ønsker å ta med kaffen. 

cof

cof

På Waitrose sine butikker i england får en gratis kaffe dersom en kjøper noe. 

Nå i disse dager får en ikke lenger kaffe dersom en ikke har sin egen kopp med seg. 

En sparer også penger på flere andre kaffer. 

#kaffe#miljø#waitrose#frompaperchase#paperchase

cof

#bloggnosommerkonk2018 #konkurranse #bloggno#vinn #sommer #sommeren2018

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg