Lengre vipper.

Jeg har nå kjøpt Pukka Castor Oil og jeg påfører den nå hver kveld på vippene før jeg legger meg.

Jeg leste først om dette tipset i avisen hvor Trinny Woodal fra Trinny og Susanna skrev at hun gjorde det og det var hennes beste skjønnhetstips. 

Jeg har også lest at den er super mot tørr hud. Den får også håret til å vokse fortere. 

Jeg elsker Pukka sine produkter uansett. Teen til Pukka bruker jeg hele tiden. 

 

 

 

#pukka#pukkacastoroil#skjønnhetstips#olje#lengerevipper#skjønnhet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg