Leopard mønster er tilbake.

Nå er leopard mønster tilbake for fullt til høsten.

Jeg fant disse to kjolene og skoene under på mark and spencer. 

cof

Ringen og armbåndet kjøpte jeg på #The National Gallery butikken i London.

De er en del av #Van Gogh kolleksjonen. 

Vesken over er fra Primark. 

cof

Denne paraplyen fant jeg også på Primark. 

Jeg har også spart på denne blusen og bikinien med leopard mønster.

Nå kan jeg ta dette frem igjen og jeg er klar for høstens mote. 

 

#leopardmøster#marksandspencer#mote#høstmote2018#vintage#klær#primark

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg