Jeg kjøpte meg nye bluser fra Floyd.

Jeg liker denne blusen fra Floyd mer or mer fordi den har så mange farger og

jeg fant ut at jeg kan ha så mye til den. Grønt, gult,blått, hvitt og sort. 

Armbåndet og ringen kjøpte jeg på National Galleriet. i London.

De er en del av Van Goth kolleksjonen. 

Denne blå blusen likte jeg også godt. 

Likte denne rød blusen fra Floyd. Skoene er fra River Irland, Skjørt fra Marks and Spencer.

og jakken fra Next. 

Bildet tok jeg på Somerset house i London.

 

#Floyd #MarksandSpencer#next#riverirland#mote#bluser#sko#somersethouse#london#mote#selfie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg