Flotte blomsterdekorasjoner.

 

Nå var det Chelsea in Bloom i London igjen og jeg var på plass i år igjen.  Butikkene i området konkurrerer om hvem som har den fineste blomsterdekorasjonen  utenfor butikken sin. Den som får flest stemmer fra publikum vinner publikums prisen.

Jeg elsker bare blomster og det var itillegg fint vær denne dagen jeg var der så jeg koste meg skikkelig.

 

 

Dette er en så koselig kafe som er utenfor en kirke i Sloane Square.

Litt utenom det vanlige med søppel under blomstene.  Sier vi må ta vare på planeten vår.
cof

 

 

 

cof

 

 

Se denne søte hunden som satt så fint når alle tok bilde av han.

 

 

 

cof
cof

cof 

 

 

 

 

#chelseainbloom#chelsea#blomster#blomsterdekorasjoner#dermalogica#dukeofyork#london#reise#vår#reisetips

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg