Gul🐥💛🌞

I dag er dagen min gul i Frodiths fargeutfordring og jeg starter med et egg med gul plomme.

Gul er min favoritt farge det er den jeg liker best av alle farger. Gul er vårens farge.

 

Dette kortet laget jeg.

hdrpl

Gule hus i Skagen.

E

En gul god gul muffins. mmm

 

Gule tulipaner i Bergen en vårdag.
cof

 

 

 

 

 

cof
cof

 

 

 

 

#blomster#gul#skagen#vår#vårblomster#tulipaner#påskeliljer#påskekylling#sol#solnedgang#tulipaner#egg

Les om Frodiths fargeutfordring her: https://frodith.blogg.no/psykolog-frodith-kommer-med-tiltak-utfordring.html

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg