Jakten på vårtegn i Oslo

 


 

Det finnes så mange blåveis i skogen på bygdøy nå. Blått i blått. Jeg elsker blåveis.

Blåveis som soler seg.

rhdr

Blomster nær Majorstuen.

 

 

Det er en sti tur rundt nede ved vannet på enden mot byen på bydøy.

Her er det et flott ellevilt fugleliv.

 

Våren begynner å komme til Oslo. I går var det herlig vær i Oslo.

Som vanlig hadde jeg kledd meg feil for dagen før var det iskaldt i Oslo. Hvor jeg også hadde kledd meg feil med for lite klær.

 

#blomster#vår#blåveis#vårtegn#oslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg