Jeg er så fornøyd med de nye solbrillene mine.

Jeg liker så godt  disse nye kule og gode solbrillene fra see.me. De kommer i flere flotte vårfarger. Jeg kjøpte meg et par i fersken men de har også i lys lilla og mintgrønn som jeg har lest er vårens store mote farge.

https://www.seeme.nu/ har et samarbeid med Gina Tricot. Solbrillene  er av god kvalitet og glassene beskytter godt mot solstrålene.

Jeg tror disse solbrillene blir en hit i vår.

SEE.ME. har et program som fokuserer på å spre kunnskap og bevissthet rundt spørsmål om mental helse. 
En kan delta gratis i programmet innen mental helse på: www.braive.com/seeme
#solbriller#seemeinitiative#ginatricot#vårmote#fersken#mintgrønn#vårmote2020#mote.

 

Gina Tricot

 

Gina Tricot

 

 

Gina Tricot

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg