Ny hjemmestrikkede genser og besøk på Snø. Gratis inngang resten av denne uken.

 

Vi savnet snø og kulde så vi besøkte Snø på Lørenskog denne uken.

Det er gratis inngang resten av denne uken med Metro Club sin app.

Jeg fikk også anledning til ¨bruke min nye hjemmestrikkede genser.

Litt kjedelig at jeg aldri blir ferdig med genserne i sesongen og så er det plutselig

sommer.

 

 

Var en stund siden jeg hadde gått på ski kjente jeg og var litt Bambi på isen.

 

#ski#snø#lørenskog#oslo#reise#turist#gratis#hjemmestrikketgenser#hestegenser#nygenser

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg