Ny yoga form som løfter humøret. En yoga form jeg ikke har gjort før. Passet meg perfekt.

I dag forsøkte jeg en ny type yoga jeg ikke har gjort før.

Denne passet meg perfekt.

Den heter restorative yoga.

Sammenlignet med andre yoga former gir restorative yoga fysiske og mentale helse bonuser.

Og den gir en tilleggsbonus som er dyp hvile som kan forbedre helsen.

Fordelene ned denne yoga formen er økende avslapning, bedre søvn, bedre humør, redusert smerte og den er mild mot kroppen.

Jeg følte humøret midt steg etter denne timen.

#yoga#bedrehumør#hvile#restorativeyoga#restorative

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg